Gemensamma nöjen

Idag åt Eva och jag rester vilket är drömmen för den ensamstående. Då behöver jag bara värma upp maten, inte stå vid spisen och lagga mat från grunden, vilket i sin tur leder till att jag får mer tid till Eva. Det är en så härlig känsla att kunna fråga henne vad hon vill göra då vi kommer hem, helt på hennes villkor. Hon valde att bygga tågbana, hon har alltid gillat att bygga och rada upp saker, så detta är en favorit lek. Det visade sig vara extra roligt för våra katter också eftersom vi har ett batteridrivet lok till tågbanan blev det en rolig lek för dem att följa. Pella tyckte det var mest intressant, hon tassade efter tåget hela tiden och lade sig på rälsen som ett stort kattberg.

Vi lekte i lite mer än en timme och Eva gick och lade sig mycket tillfreds med eftermiddagen. Nu har jag tågbanebygge i hela vardagsrummet som jag snubblar runt på, men det var det värt! fullsizerenderfullsizerenderfullsizerenderfullsizerenderfullsizerenderfullsizerender

Kommentera

